04:06 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
کاهش ۴درصدی بهای تمام شده سرمایه‌گذاری "وصنعت"

1400/06/25 12:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

کاهش ۴درصدی بهای تمام شده سرمایه‌گذاری "وصنعت"

بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وصنعت" در حوزه خارج از بورس با ۲۳ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود را طی این دوره بالغ‌بر ۲۴ هزار و ۵۹۴ میلیارد ریال به ثبت رسید که بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری این شرکت در حوزه خارج از بورس با ۲۳ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال ارائه‌شده است.


بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در مردادماه با کاهش بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری ۴ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد را تجربه کرده است.


بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» به «فلزات اساسی» با ۵۳۰ میلیارد ریال تعلق داشته و همچنین بیشترین بهای تمام‌شده در بخش «خارج از بورس» را نیز «صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله» با ۱۷ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.


شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت وتجارت در مردادماه میزان درآمدی که از سود سهام محقق‌شده به ثبت رسانده برابر با ۱۱۹.۱۰۳ میلیون ریال بوده، همچنین مجموع درآمد نقدی هر سهم بالغ‌بر ۴۰۰ ریال به ثبت رسیده است.


صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس


شرکت در انتهای مردادماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۹۴۷.۵۶۵ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۶۲۴ درصد به مبلغ ۶.۸۶۳.۰۴۷ میلیون ریال رسیده است.